dissabte, 7 de juny del 2014

Triatló de Manresa

No sempre surt tot com a un li agradaria…

Setmana d’entrenaments sense massa volum però amb unes sensacions estranyes a les cames… dijous mentre rodava suau vaig començar a patir rampes a les cames que em van fer replantejar-me el fet de córrer avui Dissabte a Manresa però al final vaig decidir d’anar-hi.

Pugem al poble ( a 30 min de Manresa ) i després de dinar i descansar una estona baixem cap al Parc de l’Agulla de Manresa on ja vaig competir l’any passat.
El termòmetre marca 32 graus a les 14:30 del migdia.. serà una cursa molt dura…
Després de deixar tot el material al box tinc el primer “xascu” del dia jeje.. no ens deixen nadar amb neoprè perquè l’aigua està molt calenta.. ( com no porto gens d’entrenament de natació aquest any em va molt be nedar amb neoprè ja que ajuda molt a la flotabilitat.. )

Sortida típica de Manresa on sé com col·locar-me ja que la sortida és des de l’aigua… Començo a nedar fort i als 100 metres començo a notar que haig de fer servir els peus… que no porto neoprè.. jejeje. Primera i segona boia amb molts cops però sense incidents avui.. Al final surto de l’aigua en 11:50 aprox. i faig una T1 rapidíssima que em permet enganxar just sortint a la bici els que havien sortit de l’aigua en 11:30… sembla que va bé.

Començo a donar pedals molt fort i enganxo al grup de davant i a partir d’aquell moment on tot semblava anar per cursa de l’any comencen els problemes...

Primer noto una forta punxada al bessó que em fa afluixar el ritme i em poso a roda… i tot seguit… “pajarón”: el meu cap comença a donar voltes mentre rodem a 40km/h … les cames comencen a no tenir cap força i em despenjo del grup.. i del següent.. i del següent.. allà decideixo que la meva cursa ha acabat i no tinc forces ni per pedalar.. espero uns minuts mentre em passa tothom i em rehidrato i intento fer el que calgui per arribar a la T2 on li dic a un jutge que s’ha acabat.

Em sap greu perquè després mirant els parcials del grup on anava en bici al principi m’hagués sortit una cursa molt bona però el cos és una maquina i avui no tenia el dia. Arribo al poble ja bastant be de tot i com només havia fet 750 metres de natació decideixo sortir a entrenar per no perdre el dissabte. 30km de bicicleta amb 3 ports curts + 5km de cursa a peu.


Mirant ja a la Selectivitat d’aquesta setmana i a la cursa de dissabte a Cambrils. Queda clar que no pot sortir tot sempre com un vol… jeje #GAS

Descripció gràfica del moment que he dit PROU...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada