dimarts, 3 de juny del 2014

Triatló Ciutat de Mataró

Ja em vaig despertar a Mataró ja que el triatló era a les 9 del matí i vaig poder trobar un amic que em va acollir. Baixant cap a la zona de box trenco un radi…ja comencen els problemes?.. agafo celo i faig un apanyo que em permet deixar la bici al box i preparar-me per la sortida sense problema.

A l’hora de parlar sobre  la sortida de la natació haig de dir que no m’agrada gens la filosofia del Triatló de Mataró… 500 persones sortint al mateix temps (homes federats)… no mola.

Sona la bocina i sortim tots corrent cap a l’aigua on ja des del primer segon comencen els cops, patades, gent que et passa per sobre… molt agobiant. Aconsegueixo apretar una mica i quedar davant d’un grupet i així nedar sol… en aquell moment apareix un personatge que em treu les ulleres amb un cop de puny… paro i me les poso bé, buido l’aigua… ja estic darrere del grup gran. M’ho prenc com una nova sortida i vaig fent la meva natació. Agafo ràpidament un ritme de travessa ( fallo meu ja que en 750 m s’ha de anar a tope i el ritme que vaig agafar és el de 3K… ). Surto de l’aigua 60-90 segons darrere del que normalment crec que hagués  pogut sortir i això fa que la cursa sigui diferent de l’esperada.

Faig una bona transició i surto amb 6 en bici. Ens posem d’acord ràpid entre 3 i apretem les dents per agafar al grup de davant. Quan l’agafem no en tenim prou però la gent no vol col.laborar i això ens fa començar a apalancar-nos allà. Uns minuts després decideixo apretar ja que vaig molt be de cames i un parell de competidors m’ajuden amb els relleus… Agafem un altre grup de bici, aquest ja de uns 30 corredors… Aquí es forma un “pelotón” de uns 70 tios… s’ha acabat. La gent aprofitant “l’efecte pelotón” fa que allò no tiri més. Faig un parell de tirades però ningú sembla seguir així que em poso dins el pelotón i em preparo per la T2.

Faig una T2 molt rápida i surto a córrer a full com a mi m’agrada però als 200m les cames em recorden que m’estic flipant...jeje baixo ritme i vaig fent encarant l’espigó de Mataró amb un sol bastant cabró. Em va passant la gent però sóc conscient de que si intento apretar tindré problemes per arribar al final jeje al Km 4 decideixo apretar ja fins a meta i agafo un ritme semblant a  3:40 que em permet avançar a una bona quantitat de corredors ( que m’havien passat abans jeje ).

Arribo mort però content de saber que les cames han respost a aquell ritme després de 1h de cursa.. anem per bon camí i ara comencem a entrenar la cursa.

Molt decepcionat amb la natació que em podria haver brindat un altre tipus de cursa i content de saber que les hores de bici comencen a donar fruits i que en donaran molt més a mesura que avanci la temporada.. jeje … em vaig guardant els dorsals de tots els que em passen corrent…

Cursa molt millorable com totes arribant el 182 de 500. A la tarda entreno en bici fortet on descobreixo que podria haver apretat molt més al matí... ni un mal a cap lloc del cos..

Cursa en números:

Natació: 14:02 min - ( parcial 120…uu )
Bicicleta: 31:48 min - 38,02 Km/h ( parcial 127 )
Cursa a peu: 22:06 - 4:25 min/Km ( parcial 340 jeje #ara si que començo a entrenar la cursa…)


Total: 1:06:56h  Pos: 182/500

Bicicleta Sant Feliu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada