diumenge, 15 de juny del 2014

Triatló de Cambrils

Arribava a Cambrils en una setmana difícil de Selectivita on havia pogut entrenar només 3 sessions i havent dormit aquesta nit passada 4 horetes només per culpa de deixem-ho així.

Després d’estar 3:30 h esperant … arribava el moment de la veritat. Jo arribava a aquesta cursa amb la intenció de nedar i anar en bici molt fort per intentar entrar a meta entre els 20-25 primers… En la sortida de l’aigua m’exprimerixo al màxim i arribo a la primera boia en el primer grupet de 10 unitats i m’autoexigeixo seguir allà la resta de la natació. Ja cap al final del segment m despenjo del grup i em quedo una mica retrassat amb el seguent grup gran. 

Surto de l’aigua el 27… prou be! Mentre corria per la T1 he patit el problema principal del dia.. ( algun dia faré alguna cursa sense problemes…algun dia jeje ) .. se’m contracturen els DOS isquios a la vegada i sóc incapaç de seguir movent-me. Caic al terra i els intento estirar… sembla que no fan mal.. m’aixeco i tornen a posar-se com una pedra… merda… hauré de plegar aquí? La manca de descans a la nit m’estava passant factura i estava al terra dels box tirat sense poder me moure mentre veia que anava passant tothom… Em donen aigua i m’ajuden a estirar l’isquio… Em veu un del meu equip i m’ajuda fins i tot a treure’m el neoprè perquè estic tieso… Em diu que seguiré , que troti una mica pel box aviam com em sento… Li faig cas i vaig cap a la bici i surto en bici.
( Resultat- Perdo  5’30’’ en la T1 en comparació del 1’10’’ de la T2…jeje de luxe )

Noto que no em fa mal l’isquio pedalant així que decideixo fotre gas i prendrem ‘ho com una contrarellotge individual jejeje aquí ni grups ni res… Faig els primers 10 km col·laborant amb un i després un parell de participants i anem passant a gent i grups… Arriba el gir i allà decideixo deixar aquests dos enrere i donar-ho tot jo sol amb el vent i tot el que calgués… Segueixo passant a gent fins a baixar a la T2 havent recuperat unes 110 posicions i en 55 posició. Marco així un parcial de bici dels 20 millors de la prova jo sol.. molt content per veure que la quantitat de kilòmetres comencen a donar fruits!

Baixo a córrer sense saber si l’isquio em respectarà i podré arribar a meta… Sembla que si corro amb pas petit i no massa ràpid no em fa mal i això és el que em limito a fer… Una calor sufocant i molt patiment per els isquios i per la sensació de no poder fer-hi res però arribo a meta...


Al final 65 / 327 a la general molt lluny del que podria haver estat però content per haver pogut acabar i per haver vist que en la natació i la bici he pogut apretar i estar al davant ¡! A Seguir! #CNTPOWER

Link : Sobre el Triatló de Cambrils

Sortint de l'aigua

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada